روند استرداد وجه
پس از دریافت کالای مرجوعی توسط دیجیتال تنگسیر، در صورت تایید کالای برگشتی و تایید ادعای خریدار مبنی بر یکی از مشکلات ذکر شده در بالا، مبلغ پرداخت شده توسط کاربر، پس از 5 روز کاری برگشت داده خواهد شد.
چرا هنوز وجه کالای مرجوعی من واریز نشده؟
اگر پس از تایید نهایی استرداد وجه در پنل مدیریت شما، با گذشت از 6 روز کاری وجه به حساب شما واریز نگردید، می توانید با تماس با پشتیبانی با شماره دیجیتال تنگسیر (09177796695) در ارتباط بوده و مشکل را برطرف کنید.
نحوه مرجوع کردن کالا
دقت داشته باشید که برای مرجوع کردن کالا باید آن را در بسته بندی که دریافت کرده اید، دوباره قرار داده و به نشانی فروشگاه : بوشهر – دلوار ارسال کنید.
راهنمایی
اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با راه های ارتباطی زیر می توانید با ما در تماس باشید:
ایمیل : info@dgtg.ir
تلفن : 0917779669